Описание категории «Среднее образование»
|
|
0
|
167
|
27.05.2024
|
Оқушылардың эмоционалды интеллектісін өзін-өзі тәрбиелеу және эмоционалды сау мектеп ортасын құру тәсілі ретінде дамыту
|
|
0
|
23
|
14.05.2025
|
Оқушылардың табысты әлеуметтенуіне ықпал ететін ұлттық, рухани-адамгершілік және көпмәдениетті білім беру бағдарламаларын іске асыратын ұйымдардағы білім беру процесінің психологиялық - педагогикалық қолдау
|
|
0
|
18
|
14.05.2025
|
Тәрбие менеджерлерінің зерттеу құзыреттерін дамыту. Өзінің кәсіби қызметін талдау негізінде тәрбие жұмысындағы проблемаларды анықтау
|
|
0
|
19
|
14.05.2025
|
Оқу-тәрбие қызметін реттейтін нормативтік-құқықтық құжаттар
|
|
0
|
19
|
14.05.2025
|
Тәрбие жұмысы бойынша білім беру
|
|
0
|
19
|
14.05.2025
|
Директордың орынбасарлары – білім беру процесінің менеджерлері
|
|
0
|
15
|
14.05.2025
|
Қазіргі мектепте ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқыту мен тәрбиелеудің ерекшеліктері
|
|
0
|
22
|
14.05.2025
|
Оқушылардың мінез-құлқының бұзылуы: мәні, жауап беру алгоритмі. Балалар ұжымдарында буллинг пен кибербуллингтің алдын алудағы мұғалімнің рөлі
|
|
0
|
27
|
14.05.2025
|
Оқушылардың мінез-құлқының бұзылуы: мәні, жауап беру алгоритмі
|
|
0
|
16
|
14.05.2025
|
Сабақтарда және сабақтан тыс жұмыстарда оқушылардың белсенді азаматтық ұстанымы мен көшбасшылық қасиеттерін дамыту. және жұмысын жүзеге асыру
|
|
0
|
18
|
14.05.2025
|
Оқушылардың табысты әлеуметтенуіне ықпал ететін ұлттық, рухани-адамгершілік және көпмәдениетті білім беру бағдарламаларын іске асыратын ұйымдардағы білім беру процесінің психологиялық - педагогикалық аспектілері
|
|
0
|
15
|
14.05.2025
|
Проблемалық аймақтарды анықтау және сынып жетекшісі жұмысының тиімділігін арттыру арқылы мектептің тәрбие процесінің сапасын арттыру
|
|
0
|
27
|
14.05.2025
|
Тәрбие процесін басқарудың мазмұнымен әдістерін жетілдіру
|
|
0
|
22
|
14.05.2025
|
Тәрбие процесін басқарудың мәні және тиімді басқару қағидалары
|
|
0
|
22
|
14.05.2025
|
«Мектептегі өзін – өзі басқару-білім алушыларды әлеуметтендірудің тиімді құралы.Мектептегі өзін-өзі басқару моделін құруды ұйымдастыру»
|
|
0
|
12
|
14.05.2025
|
Мектептегі өзін – өзі басқару-білім алушыларды әлеуметтендірудің тиімді құралы. Мектептегі өзін-өзі басқару моделін құру
|
|
0
|
20
|
14.05.2025
|
Оқушылардың мінез-құлқының бұзылуы: мәні, жауап беру алгоритмі
|
|
0
|
22
|
14.05.2025
|
Цифрлық және инновациялық білім беру технологиялары негізінде тәрбие үрдісін жаңғырту
|
|
0
|
17
|
14.05.2025
|
2.1. Оқушылардың табысты әлеуметтенуіне ықпал ететін ұлттық, рухани-адамгершілік және көпмәдениетті білім беру бағдарламаларын іске асыратын ұйымдардағы білім беру процесінің психологиялық - педагогикалық аспектілері. Блоки
|
|
0
|
15
|
14.05.2025
|
Сабақтарда және сабақтан тыс жұмыстарда оқушылардың белсенді азаматтық ұстанымы мен көшбасшылық қасиеттерін дамыту
|
|
0
|
15
|
14.05.2025
|
Химия пәнінде оқушылардың рефлективті ойлау қабілеттерін арттыру
|
|
1
|
114
|
07.05.2025
|
SMART оқытудың білім берудегі бүгіні мен ертеңі
|
|
0
|
24
|
02.05.2025
|
Smart оқыту негіздерін білу.Технологияларды игеру.Тарихы мен эволюциясы
|
|
0
|
39
|
02.05.2025
|
SMART-оқытудың үздік тәжірибелері мен табысты кейстеріне шолу жүргізу. Геймификация және функционалдық сауаттылық
|
|
0
|
24
|
02.05.2025
|
SMART-оқытудың тарихи эволюциясы
|
|
0
|
33
|
28.04.2025
|
SMART оқытудағы сыныптағы мұғалімнің рөлі. Мұғалім рөлінің өзгеруі: тәлімгер, фасилитатор, зерттеуші. SMART оқыту жағдайында сыныпты басқару. Функционалдық сауаттылық дағдыларын дамыту үшін заманауи технологиялар мен инновациялық оқыту әдістерін қолда
|
|
0
|
44
|
28.04.2025
|
Lesson Study технологиясының негіздерін қолдану
|
|
0
|
30
|
24.04.2025
|
SMART-оқыту негіздері. SMART-технологияларды қолдану арқылы білім берудің тарихы мен эволюциясы. SMART-оқытудағы негізгі терминдер мен ұғымдары
|
|
0
|
28
|
24.04.2025
|
Lesson Study технологиясының негіздерін қолдану
|
|
0
|
25
|
24.04.2025
|