Дидактикалық ойындарды қолдана отырып математикалық сауаттылықты оқытудың қазіргі инновациялық тәсілдері мен әдістері

PISA, TIMSS халықаралық зерттеулерінің 10 фактісі:

  1. Мақсаты: PISA және TIMSS оқушылардың математика, жаратылыстану және оқу саласындағы білімдері мен дағдыларын өлшеу үшін құрылды.
  2. Қатысушылар: PISA және TIMSS зерттеулеріне әлемнің көптеген елдері қатысады. Әр ел тестілеуге қатысу үшін оқушылардың үлгісін таңдайды.
  3. Өткізу жиілігі: PISA үш жылда бір рет, ал TIMSS төрт жылда бір рет өткізіледі. Бұл уақыт өте келе әртүрлі елдердің білім беру жүйесіндегі өзгерістерді бақылауға мүмкіндік береді.
  4. Жас топтары: PISA 15 жас аралығындағы оқушылардың құзыреттілігін бағалайды, ал TIMSS 9-10 және 13-14 жас аралығындағы оқушыларды бағалайды.
  5. Нәтижелер: PISA және TIMSS зерттеулері әртүрлі елдердегі оқушылардың жетістіктері туралы деректерді береді. Бұл нәтижелер білім беру жүйелерін салыстыруға, әр елдің күшті және әлсіз жақтарын анықтауға мүмкіндік береді.
  6. Репрезентативті. PISA және TIMSS зерттеулеріне қатысу елдер үшін ерікті болып табылады. Алайда, репрезентативті іріктеуге деген ұмтылыс әр елдің білім беру жүйелері туралы дәлірек түсінік алуға мүмкіндік береді.
  7. Методология: PISA және TIMSS деректерді жинау үшін стандартталған тесттер мен сауалнамаларды қолданады. Олар сондай-ақ сыртқы бағалауды және білім беру сапасын талдауды қамтуы мүмкін.
  8. Кеңейтілген бағалау: білім мен дағдыларды бағалаудан басқа, PISA және TIMSS оқушылардың әлеуметтік-экономикалық жағдайы, мектеп ортасы және педагогикалық тәсілдер сияқты білімге қатысты факторлар туралы ақпарат жинайды.
  9. Саясатқа әсері: PISA және TIMSS нәтижелері елдердегі білім беру саясатының дамуына әсер етуі мүмкін. Олар білім беруді жақсартудың ең жақсы тәжірибелері мен дәлелді тәсілдерін анықтауға мүмкіндік береді.
  10. Сын: PISA және TIMSS зерттеулері сонымен қатар олардың әдістемесі мен шектеулерінің кейбір аспектілері үшін сынға ұшырайды, мысалы, олар шығармашылық ойлау және әлеуметтік-эмоционалды сияқты білім берудің барлық аспектілерін ескермейді.