Описание категории «Биология»
|
|
0
|
66
|
28.05.2024
|
Мамандандырылған биологиялық мобильді қосымшаларды ғылыми жобаларды әзірлеу кезінде дарынды балалармен жұмыс
|
|
0
|
24
|
20.04.2025
|
«Организмдер және қоршаған орта» бөлімінің тақырыптары негізінде табиғи процестің/құбылыстың қорытындыларын алу үшін бақылаулар/ эксперименттер жүргізу кезінде оқушыларды ғылыми дәлелдерді қолдануға үйрету әдістемесі
|
|
0
|
25
|
20.04.2025
|
Білім алушылардың жеке жеке ерекшеліктерін ескере отырып оқыту әдістерін талдау
|
|
0
|
23
|
19.04.2025
|
«Организмдер және қоршаған орта»
|
|
0
|
21
|
19.04.2025
|
Жаратылыстану сауаттылығын дамыту процесінде білім алушылардың нәтижелерін бағалау, қадағалау әдістемелері мен құралдарын іріктеу
|
|
2
|
58
|
18.04.2025
|
Білім алушыларды пәндік олимпиадаларға, зияткерлік ойындарға, конкурстарға дайындау кезінде виртуалды зертханаларды, платформаларды пайдалану
|
|
1
|
23
|
18.04.2025
|
Жаратылыстану сауаттылығын дамыту процесінде білім алушылардың нәтижелерін бағалау
|
|
2
|
35
|
18.04.2025
|
Мамандандырылған биологиялық мобильді қосымшаларды пайдалана отырып ғылыми жобаларды әзірлеу кезінде дарынды балалармен жұмыс
|
|
0
|
28
|
18.04.2025
|
«Организмдер және қоршаған орта» бөлімінің тақырыптары негізінде табиғи процестің/құбылыстың қорытындыларын алу үшін бақылаулар/ эксперименттер жүргізу
|
|
0
|
27
|
18.04.2025
|
Тірі организмдердің алуан түрлілігі, құрылымы және қызметі» бөлімінің тақырып тары бойынша биология сабақтарында оқушыларды ақпараттывизуализациялауға оқыту әдістемесі 7 сынып
|
|
0
|
27
|
18.04.2025
|
Жаратылыстану сауаттылығын дамыту процесінде білім алушылардың нәтижелерін бағалау,қадағалау әдістемелері мен құралдарын іріктеу
|
|
1
|
27
|
18.04.2025
|
«Тірі организмдердің алуан түрлілігі, құрылымы және қызметі» бөлімінің тақырып тары бойынша биология сабақтарында оқушыларды ақпаратты визуализациялауға оқыту әдістемесі 7 сынып. «Тірі организмдердің алуан түрлілігі, құрылымы және қызметі» бөлімінің 7 сын
|
|
0
|
28
|
18.04.2025
|
Биология сабақтарында «Narakeet», «Jamboard» және «Kahoot» мобильді қосымшаларды пайдалана отырып білім алушылардың жеке маршруттарын жоспарлау және т.б
|
|
0
|
23
|
18.04.2025
|
Қазақстанның ұлттық мұрасын сабақта және сабақтан тыс жұмыстарда көрсетуі
|
|
0
|
25
|
18.04.2025
|
Педагогикалық этиканы сақтаудың және педагогтің кәсіби қызметін реттеудің нормативтік-құқықтық негіздері
|
|
1
|
25
|
18.04.2025
|
Педагогтің құндылық бағдарлары мен тәжірибеде қолданылатын тәсілдері мен принциптерінің рефлексиясы
|
|
0
|
21
|
18.04.2025
|
Педагогтің кәсіби құндылықтары. Педагогтің кері байланыс беруі және білім алушылармен жұмыс істеу тәсілдері
|
|
0
|
22
|
18.04.2025
|
Қазақстанның ұлттық мұрасын сабақта және сабақтан тыс жұмыстарда көрсету
|
|
0
|
24
|
18.04.2025
|