Мамандандырылған биологиялық мобильді қосымшаларды пайдалана отырып ғылыми жобаларды әзірлеу кезінде дарынды балалармен жұмыс

Мақсаты:

Дарынды оқушылардың зерттеушілік қабілеттерін дамытуда заманауи мобильді технологияларды (қосымшаларды) тиімді қолдану арқылы ғылыми жобалардың сапасын арттыру.

Міндеттері:
• Биологиялық мобильді қосымшалардың мүмкіндіктерін таныстыру;
• Ғылыми жобаларға идея табуда, зерттеу жүргізуде, талдау жасауда қосымшаларды тиімді қолдану жолдарын көрсету;
• Дарынды оқушылармен жекелеген және топтық жұмыстарды ұйымдастыру.

Қолданылатын мобильді қосымшалар:

  1. iNaturalist
    • Табиғи нысандарды (өсімдіктер, жәндіктер, жануарлар) анықтау;
    • Оқушылар өз ортадағы тірі ағзаларды суретке түсіріп, автоматты анықтама алады;
    • Экология, ботаника, зоология бағытындағы жобаларда таптырмас құрал.

  2. PlantNet
    • Өсімдіктердің суретінен түрін анықтайтын қосымша;
    • Өсімдік түрлерін зерттеуге арналған жобаларда пайдалы;
    • Дарынды балалар өз бетінше ботаникалық зерттеу жүргізе алады.

  3. BioRender
    • Кәсіби ғылыми сызбалар, молекулалар, жасушалар, органдар схемасын жасау;
    • Жоба постерлерін, презентацияларын безендіруге өте ыңғайлы;
    • Визуалды ойлауды дамытады.

  4. Google Lens
    • Белгісіз өсімдіктер мен ағзаларды тану және ғылыми атауын табу;
    • Жоба идеяларын жинау және дереккөздермен жұмыс істеуге көмектеседі.

  5. Labster AR/VR
    • Зертханалық процестерді 3D, AR/VR форматында көрсету;
    • Қауіпсіз ортада тәжірибе жасауға мүмкіндік береді.

  6. MyHeritage, Genome App (генетика бағытында)
    • Генетикалық жобаларға қажетті симуляциялар, тұқым қуалау есептерін модельдеу.

Дарынды оқушылармен жұмыс формалары:
• Кейс әдісі: Қосымша арқылы алынған нақты табиғи нысанды зерттеу;
• Жеке жоба: Қосымша көмегімен деректер жинап, талдап, постер жасау;
• Онлайн-зерттеу тобы: iNaturalist-пен ортақ зерттеу картасын жасау;
• «Флора/фауна күнделігі»: PlantNet арқылы күн сайын жаңа ағза тіркеу;
• AR-зертхана: Labster көмегімен виртуалды тәжірибе жүргізу.

Нәтиже:
• Дарынды оқушылар өз жобасын ғылыми дәлелмен негіздеп, цифрлық құралдар арқылы сапалы мазмұн қалыптастырады;
• Ғылыми зерттеу процесін нақты модельдеу, визуалдау арқылы қызығушылығы артады;
• Цифрлық сауаттылық пен ғылыми тілде баяндау машығы дамиды.

1 лайк