Мақсаты:
Дарынды оқушылардың зерттеушілік қабілеттерін дамытуда заманауи мобильді технологияларды (қосымшаларды) тиімді қолдану арқылы ғылыми жобалардың сапасын арттыру.
⸻
Міндеттері:
• Биологиялық мобильді қосымшалардың мүмкіндіктерін таныстыру;
• Ғылыми жобаларға идея табуда, зерттеу жүргізуде, талдау жасауда қосымшаларды тиімді қолдану жолдарын көрсету;
• Дарынды оқушылармен жекелеген және топтық жұмыстарды ұйымдастыру.
⸻
Қолданылатын мобильді қосымшалар:
-
iNaturalist
• Табиғи нысандарды (өсімдіктер, жәндіктер, жануарлар) анықтау;
• Оқушылар өз ортадағы тірі ағзаларды суретке түсіріп, автоматты анықтама алады;
• Экология, ботаника, зоология бағытындағы жобаларда таптырмас құрал. -
PlantNet
• Өсімдіктердің суретінен түрін анықтайтын қосымша;
• Өсімдік түрлерін зерттеуге арналған жобаларда пайдалы;
• Дарынды балалар өз бетінше ботаникалық зерттеу жүргізе алады. -
BioRender
• Кәсіби ғылыми сызбалар, молекулалар, жасушалар, органдар схемасын жасау;
• Жоба постерлерін, презентацияларын безендіруге өте ыңғайлы;
• Визуалды ойлауды дамытады. -
Google Lens
• Белгісіз өсімдіктер мен ағзаларды тану және ғылыми атауын табу;
• Жоба идеяларын жинау және дереккөздермен жұмыс істеуге көмектеседі. -
Labster AR/VR
• Зертханалық процестерді 3D, AR/VR форматында көрсету;
• Қауіпсіз ортада тәжірибе жасауға мүмкіндік береді. -
MyHeritage, Genome App (генетика бағытында)
• Генетикалық жобаларға қажетті симуляциялар, тұқым қуалау есептерін модельдеу.
⸻
Дарынды оқушылармен жұмыс формалары:
• Кейс әдісі: Қосымша арқылы алынған нақты табиғи нысанды зерттеу;
• Жеке жоба: Қосымша көмегімен деректер жинап, талдап, постер жасау;
• Онлайн-зерттеу тобы: iNaturalist-пен ортақ зерттеу картасын жасау;
• «Флора/фауна күнделігі»: PlantNet арқылы күн сайын жаңа ағза тіркеу;
• AR-зертхана: Labster көмегімен виртуалды тәжірибе жүргізу.
⸻
Нәтиже:
• Дарынды оқушылар өз жобасын ғылыми дәлелмен негіздеп, цифрлық құралдар арқылы сапалы мазмұн қалыптастырады;
• Ғылыми зерттеу процесін нақты модельдеу, визуалдау арқылы қызығушылығы артады;
• Цифрлық сауаттылық пен ғылыми тілде баяндау машығы дамиды.