Описание категории «Абайская область»
|
|
0
|
216
|
27.05.2024
|
"Тарих сабағында функционалдық сауаттылықтың рөлі"
|
|
1
|
131
|
14.02.2025
|
Исследовательская и проектная деятельность обучающихся начальной школы
|
|
1
|
117
|
17.10.2024
|
Табиғи қышқылдар мен негіздер. Индикаторлар. №7 зертханалық тәжірибе «Ерітінділердің қышқылдық, сілтілік ортасын анықтау»
|
|
0
|
232
|
16.10.2024
|
Математикалық және серіппелі маятниктердің тербелістері
|
|
0
|
101
|
16.10.2024
|
Мейоз бен митозды салыстыру.№5Модельдеу "Мейоз кезеңдерңн зерттеу
|
|
0
|
130
|
16.10.2024
|
Топырақтың экологиялық проблемалары
|
|
0
|
76
|
16.10.2024
|
Кері итеруші күш
|
|
0
|
97
|
16.10.2024
|
Туған өлкенің флорасы мен фаунасы
|
|
0
|
149
|
15.10.2024
|
Баламалы энергия - болашақтың энергиясы
|
|
0
|
100
|
15.10.2024
|
Электр тогының жұмысы мен қуаты. Электр тогының жылулық әсері, Джоуль-Ленц заңы
|
|
0
|
156
|
15.10.2024
|
Табиғи-аумақтық кешендердің қалыптасуы
|
|
0
|
156
|
15.10.2024
|
Химия пәнін оқытуда оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыру
|
|
0
|
91
|
10.10.2024
|
Мұхиттағы су қозғалысы
|
|
0
|
81
|
09.10.2024
|
Ғаламдық экологиялық проблемалар
|
|
0
|
127
|
09.10.2024
|
Адамда белгілердің тұқым қуалауында гендер мен ДНҚ рөлі. Жүре пайда болған және тұқымқуалайтын белгілер
|
|
0
|
229
|
09.10.2024
|
Табиғаттағы қозғалыс
|
|
0
|
107
|
09.10.2024
|
Адамның іс-әрекетінен табиғи экожүйенің өзгеруі
|
|
0
|
108
|
09.10.2024
|
Дүниежүзілік шаруашылықтың салалық құрамы
|
|
0
|
123
|
09.10.2024
|
Жай механизмдер. "Механиканың алтын ережесі"
|
|
0
|
215
|
09.10.2024
|
Оксидтер.Оксидтердің жіктелуі және қасиеттерін білу
|
|
0
|
128
|
09.10.2024
|
Үйкеліс күші Үйкеліс әрекетін техникада ескеру
|
|
0
|
112
|
09.10.2024
|
Аға тәлімгер жұмысы
|
|
1
|
148
|
09.10.2024
|
Орыс тілді мектептерде қазақ тілі мен әдебиеті сабағында тыңдалым дағдысын дамыту
|
|
1
|
110
|
04.10.2024
|
Өзара ара сабаққа қатысу және талдау
|
|
0
|
179
|
02.10.2024
|
Жас мамандарды қолдау
|
|
0
|
119
|
01.10.2024
|
Матемтикалық модельдеу негіздері. Дарынды балаларды оқытудың мазмұны мен әдістерін таңдау ерекшеліктері
|
|
0
|
110
|
01.10.2024
|
Есептерді модельдеуге және шешуге арналған алгебралық теңдеулелді шешу
|
|
0
|
106
|
01.10.2024
|
Жас маманға әдістемелік көмек көрсету
|
|
0
|
319
|
01.10.2024
|
Жас маманға эмоциялық қолдау
|
|
0
|
144
|
01.10.2024
|