Описание категории «Математика»
|
|
0
|
140
|
28.05.2024
|
Матемтикалық модельдеу негіздері. Дарынды балаларды оқытудың мазмұны мен әдістерін таңдау ерекшеліктері
|
|
0
|
104
|
01.10.2024
|
Есептерді модельдеуге және шешуге арналған алгебралық теңдеулелді шешу
|
|
0
|
103
|
01.10.2024
|
Геометриялық есептерді шешуде математикалық модельдеудің әдістері
|
|
0
|
167
|
27.09.2024
|
Математикалық ұғымдарды көрнекті түрде көрсету үшін қосымшалар мен интерактивті модельдерді қолданып, оқушыларға түсіндіріу
|
|
0
|
79
|
25.09.2024
|
Математикалық ұғымдарды көрнекті түрде көрсету үшін қосымша мен интерактивті модельдерді қолдану
|
|
0
|
125
|
25.09.2024
|
Теңдеулер мен теңсіздіктер есептерді шешу үшін алгебралық теңдеулерді қолдану
|
|
0
|
112
|
24.09.2024
|
Математикалық ұғымдарды көрнекі түрде көрсету үшін қосымшалар және интерактивті модельдерді қолдану
|
|
0
|
172
|
24.09.2024
|
Интерактивті тапсырмалар мен жаттығуларды ұсынатын математика пәнінде білім беру платформаларын пайдалану
|
|
0
|
140
|
24.09.2024
|
Теңдеулер мен теңсіздіктер:есептерді шешу үшін алгебралық теңдеулерді қолдану
|
|
0
|
181
|
24.09.2024
|
Білім беру платформаларын қолданып, интерактивті тапсырмалар жасау
|
|
0
|
112
|
24.09.2024
|
Дарынды балаларды оқыту стратегиялары. Оқытудағы сараланған тәсіл, сыни тұрғыдан ойлау және шығармашылық қабілеттерін дамыту
|
|
0
|
111
|
24.09.2024
|
Интерактивті тапсырмалар және жаттығударды ұсынатын математика бойынша білім беру платформаларын пайдалану
|
|
0
|
115
|
24.09.2024
|
Интерактивті тапсырмалар мен жаттығуларды ұсынатын математика бойынша білім беру платформаларын пайдалана білу
|
|
0
|
73
|
24.09.2024
|
Интерактивті тапсырмаларды және жаттығуларды ұсынатын математика бойынша білім беру платформаларын пайдалану және қолдану
|
|
0
|
102
|
24.09.2024
|
Білім алушылардың функционалдық сауаттылығын және білім беру сапасын арттыру үшін оқыту мазмұнымен әдістерін жетілдіру
|
|
0
|
83
|
24.09.2024
|
Білім алушылардың білім нәтижелерін бағалау үшін онлайн сервистерді қолдану
|
|
0
|
136
|
24.09.2024
|
Педагог қызметінің нормативтік құқықтық негіздері. "Педагог" кәсіптік стандарты. ҚР орта білім беру дамытудың арналған тұжырымдама
|
|
0
|
95
|
24.09.2024
|
Интерактивті тапсырмалар мен жаттығуларды ұсынатын математика бойынша білім беру платформаларын қолдану
|
|
0
|
128
|
24.09.2024
|
Математикалық ұғымдарды көрнекті түрде көрсету үшін қосымшалар мен интерактивті модельдерді қолдану
|
|
0
|
113
|
24.09.2024
|
Экономикалық есептерді шешу үшін математикалық модельдеуді пайдалану
|
|
0
|
90
|
24.09.2024
|
Интерактивті тапсырмалар мен жаттығуларды ұсынатын математика бойынша білім беру платформаларын пайдаланудың тиімділігі
|
|
0
|
82
|
24.09.2024
|
Математикалық модельдеу негіздері. Дарынды балаларды оқытудың мазмұны мен әдістерін таңдау ерекшеліктері
|
|
0
|
182
|
24.09.2024
|
Интерактивті тапсырмалар мен жаттығуларды ұсынатын математика пәні бойынша білім беру платформаларын пайдалану
|
|
0
|
182
|
24.09.2024
|
Білім алушылардың білім беру нәтижелерін бағалау үшін онлайн сервистерді пайдалану
|
|
0
|
129
|
24.09.2024
|
Интерактивті тапсырмалар мен жаттығуларды ұсынатын математика бойынша білім беру платформалары
|
|
0
|
460
|
24.09.2024
|
Алгебралық теңдеулерді шешу және есептерді модельдеу
|
|
0
|
121
|
18.09.2024
|
Геометриялық есептерді шешуде математикалық модельдеуді қолдану
|
|
0
|
145
|
16.09.2024
|
Геометрия курсында дәлелдеуге берілген есептерді шығаруда математикалық модельдеуді пайдалану
|
|
0
|
94
|
12.09.2024
|
. Педагог қызметінің нормативтік құқықтық негіздері. «Педагог» кәсіптік стандарты. Қазақстан Республикасында мектепке дейінгі, орта, техникалық және кәсіптік білім беруді дамытудың 2023 – 2029 жылдарға арналған тұжырымдамасы
|
|
0
|
152
|
12.09.2024
|