«Қазақ тілі мен әдебиеті сабақтарында білім алушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастыру»

Оқушылардың оқу сауаттылығын дамытуда 3-4 деңгей тапсырмаларын алатын орны қандай?

18 лайков

Оқушылардың оқу сауаттылығын дамытуда 3-4 деңгей тапсырмалар алар орны зор. 3-4 деңгей тапсырмалар орындау барысында оқушылар шығармашылық қабілетін дамытып, ақпаратты жинау, талдау және жеткізуге дағдыландырады.Түрлі жанрларда мәтін құрастыру арқылы білім алушылар өзіндік ой-пікірін, көзқарасын терең пайымдап, көркем тілмен әсерлі, жүйелі баяндау арқылы шығармашылық қабілеттерін шыңдап, жаңа идеяларларға тез жол тауып, ерекше тәсілдермен жеткізуге дағдыланады.

5 лайков

3-4 тапсырмаларының оқу сауаттылығын дамытудағы орны зор, өйткені олар оқушылардың мәтінмен жұмыс жасау қабілеттерін, тілдік дағдыларын, ойлау қабілетін арттырады

4 лайка

“Қазақ тілі мен әдебиеті сабақтарында функционалдық сауаттылықты қалыптастыру” тақырыбында біліктілігімізді арттыру барысында ПИЗА тапсырмаларының 4-6 деңгейіне тапсырма құрастыруды үйрендік. Теориялық және практикалық сабақта түрлі тәсілдерді меңгеру жолдарын, қолдануды меңгердік. Өрлеу ұжымына, тренерлерге алғысымды білдіремін.

1 лайк

“Қазақ тілі мен әдебиеті сабақтарында білім алушының функционалдық сауаттылығын қалыптастыру” біліктілікті арттыру курсы бойынша PISA 3-4 деңгей тапсырмаларын орындауды түсіндік.

1 лайк

Бұл курстан білім алушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастырудың жолдарын үйрендік. 3-4 деңгейлік тапсырмаларды тиімді құрастыруды үйрендік. Курс жоғары деңгейде өтті.

1 лайк

Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттырып, олардың қабілеттерін дамытуға және білім сапасын жақсартуға көмектеседі. Тапсырма орындау барысында оқушылар өз ойларын білдіруге және тақырыпқа қатысты жаңа идеялар ұсынуға ынталанып, ақпарат көздерінен алынған мәліметті талдауға және олардың артықшылықтары мен кемшіліктерін бағалауға, сыни ойлау, ақпараттық сауаттылық және талдау жасау сияқты дағдыларын дамытады.

1 лайк

Оқушылардың оқу сауаттылығын дамытуда 3-4 деңгейлік тапсырмалар шығармашылығын арттырады. Шығарманы, мәтінді талдауда ойларын жүйелі жеткізіп, басқаларға түсінікті болатындай орамды тілмен, аз сөзге көп мағына сыйғыза баяндау дағдыларын дамытады.

1 лайк

Функционалдық сауаттылықты қалыптастыру кезінде қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің тапсырмаларын орындау барысында көптеген тиімді тапсырмалардың тәсілдері мен жолдарын терең меңгердік. Тапсырмалар құрастырдық. Оның тиімді, пайдалы, жас ерекшелігін ескере отырып, дағдыны қалыптастыру , шынайы өмірге төселу жолын меңгердік

3-4 тапсырманың оқу сауаттылығын дамытудағы орны ерекше, өйткені олар оқушылардың мәтінмен жұмыс жасаумен қабілеттерін, тілдік дағдыларын, ойлау қабілеттерін арттырады.

1 лайк

“Қазақ тілі мен әдебиеті сабақтарында білім алушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастыру” курсында 3-4 деңгей тапсырмаларын жасау, оқушылардың оқу сауаттылығын арттыру, дамыту барысында қандай деңгейлік тапсырмалар түрлерін орындату керектігін меңгердім. Курс өте тиімді

1 лайк

Бұл курста 3-4 деңгейлік тапсырмаларды құрастырып үйрендік.Курс өте тиімді.

1 лайк

Бұл тапсырмалар оқушылардың оқу дағдыларын жетілдіріп, сын тұрғысынан ойлау қабілетін дамытады, сондай-ақ мәтінмен жұмыс жасау тәсілдерін меңгеруге көмектеседі.

1 лайк

Оқу сауаттылығының жоғары деңгейі оқушының білім алу барысында жетістіктерге жетуіне, оның жалпы интеллектуалды даму деңгейінің өсуіне ықпал етеді. Ал қазақ тілі мен әдебиет сабағы осы процесстің негізі болып табылады. 3-4 деңгей тапсырмаларын орындадық

1 лайк

Қазақ тілі мен әдебиеті сабағында оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамытуға бағытталған оқу тапсырмаларын құрастыруды үйрендік

1 лайк

Функционалдық сауаттылық оқушыларды сауаттылыққа, мәтінмен дұрыс жұмыс жасауға оқу дағдыларын жетілдіріп, сын тұрғысынан ойлау қабілетін дамытады. Мәтінмен жұмыс жасаудың тәсілдерін меңгеруге көмектесті.

Бұл тапсырмалар оқушылардың оқу дағдыларын жетілдіреді. Сын тұрғысынан ойлау қабілетін дамытуға көмектеседі.
1 лайк

Оқушылардың оқу сауаттылығын дамытуда 3-4 тапсырмаларының алатын орны маңызды.Бұл тапсырмалар оқушылардың мәтінмен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып,ойлау қабілеттерін жетілдіруге бағытталған.Әсіресе қазіргі заманғы білім беру жүйесінде оқу сауаттылығы жеке адамның дамуында басты орын алады. Оқушылардың оқу сауаттылығын дамытуға ықпал ететін тапсырмалардың бірнеше маңызды аспектілерін қарастырайық

2 лайка

3-4 тапсырманың оқу сауаттылығын дамытудағы орны ерекше, өйткені олар оқушылардың мәтінмен жұмфс жасау қабілеттерін, тілдік дағдыларын, ойлау қабілеттерін арттырады.

1 лайк

« Қазақ тілі мен әдебиеті сабақтарында білім алушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастыру» біліктілік арттыру курсы тың тапсырмаларды алған. Ақжарқын Райымбекқызы курс барысында 4-5 деңгейдегі тапсырмаларды қалай жасау керек екендігі туралы бағыт -бағдар берді. Курс жоғаоы деңгейде өтті.

1 лайк