Описание категории «Среднее образование»
|
|
0
|
43
|
27.05.2024
|
Курс тақырыбы бойынша Lesson Study
|
|
0
|
26
|
27.09.2024
|
160 топ Батыс Қазақстан облысы Шыңғырлау ауданы
|
|
0
|
40
|
19.09.2024
|
Қазіргі қоғамдағы өмір қауіпсіздік ережелері
|
|
0
|
37
|
29.08.2024
|
Зорлық- зомбылыққа жол жоқ!
|
|
0
|
31
|
29.08.2024
|
Жаhандық құзыреттіліки сабағында жаңа технологияларды қолдану
|
|
0
|
38
|
29.08.2024
|
Өз отанымды мақтан тұтамын!
|
|
0
|
33
|
29.08.2024
|
Қазіргі қоғамда өмір қауіпсіздік мәдениеті
|
|
0
|
32
|
29.08.2024
|
Қаржылық сауаттылық
|
|
0
|
42
|
28.08.2024
|
Таза экологияға құқылымыз
|
|
0
|
72
|
28.08.2024
|
Стартап білім алущылардың шығармашылық әлеуеті
|
|
0
|
38
|
28.08.2024
|
Азаматтық және патриотизм тәрбиесі
|
|
0
|
37
|
28.08.2024
|
Өмір қауіпіздігі негіздері
|
|
0
|
37
|
28.08.2024
|
Буллингтің алдын алу және оны тоқтату жолдары
|
|
0
|
45
|
28.08.2024
|
Экологиялық мәдениет
|
|
0
|
22
|
28.08.2024
|
Қазіргі қоғамдағы адам өмір қауіпсіздік мәдениеті
|
|
0
|
34
|
28.08.2024
|
Цифрлық ортадағы адамның ақпараттық мәдениеті мен медиасауаттылығы
|
|
0
|
45
|
28.08.2024
|
Туған жерге деген махаббат
|
|
0
|
26
|
28.08.2024
|
Азаматтық және жалпы құндылықтар
|
|
0
|
41
|
28.08.2024
|
Әлемдік экологиялық проблемаларымен оның шешу жолдары
|
|
0
|
40
|
28.08.2024
|
Біздің қоғамдағы этика және әдеп. Тәжірибелік іс әрекет арқылы нормаларды үйрету
|
|
0
|
30
|
28.08.2024
|
Білім алушылардың қаржылық сауаттылығы. Стартап білім алушылардың шығармашылық әлеуетін және инновациялық белсенділігін жүзеге асыру тәсілі
|
|
0
|
23
|
28.08.2024
|
Өмір сүру қауіпсіздігі
|
|
0
|
36
|
28.08.2024
|
Зайырлы мемлекет және дін
|
|
0
|
46
|
28.08.2024
|
Этика: ценности,нормы и их влияние на бизнес
|
|
0
|
35
|
28.08.2024
|
Зайырлы этика негіздері
|
|
0
|
69
|
28.08.2024
|
Экология мәдениеті
|
|
0
|
38
|
28.08.2024
|
Біздің өміріміздегі этика және әдеп
|
|
0
|
45
|
28.08.2024
|
Отбасылық құндылықтар мен дәстүрлер
|
|
0
|
46
|
28.08.2024
|
“Дербес пікір” тәсілі арқылы сыни хабарлама жазуға үйрету
|
|
0
|
105
|
21.06.2024
|