Химия пәнінде оқушылардың рефлективті ойлау қабілеттерін арттыру

Химия пәнінде оқушылардың рефлективті ойлау қабілеттерін арттыру

Рефлексивтілік - практикалық ойлау қасиеті . Рефлексия , біздің ойымызша , тұжырымдамалық білім мен адамның жеке тәжірибесі арасындағы маңызды , айқындаушы буын болып табылады . Оқушы үшін бұл сапа нақты жағдайларда жалпы білімді қолдану үшін қажет . Рефлексивті өңдеусіз теоретикалық білім , оның ішінде тұжырымдамалық көзқарастар қалыптасуда , санада " шашыраңқы " , ал бұл оларға әрекетке тікелей басшылық болуға мүмкіндік бермейді. Іс- әрекеттегі рефлексия - бұл қандай да бір проблеманы алдын ала немесе ретроспективті - талдау , қиындық немесе табыс процесі , нәтижесінде проблеманың мәнін ұғыну немесе қиындық туындайды , оларды шешудің жаңа перспективалары туады . Рефлексияны жүзеге асырудың келесі формалары бөлінеді : ұжымдық - кооперативтік және коммуникативтік және жеке - жеке және интеллектуалды . Олардың негізінде біз әрбір адамға практикалық қызметті жүзеге асыру үшін қажетті рефлексивтік біліктерді анықтадық : - кооперативтік - жұмыс жағдайында өзін - өзі анықтау , ұжымдық тапсырманы ұстай білу , топта болып жатқан үшін жауапкершілікті қабылдай білу , қызметті қадамдық ұйымдастыруды жүзеге асыра білу , Қызмет мақсатында нәтижелерді салыстыра білу ; - зияткерлік - қызметтің негізін анықтау , өзіндік ұстанымды бағалау , іс - әрекеттің келесі барысын болжай білу , артқа қайтып оралудың және таңдалған жоспардың дұрыстығын бағалай білу