Негізгі коммуникативтік құзыреттіліктер ең болмағанда халықаралық тілдердің бірінде қолдану және қарым-қатынас жасау қабілетін қамтиды; сондықтан, кем дегенде бір шет тілін оқыту негізгі білімнің жалпы және маңызды бөлігі болуы керек. Білім беру шеңберінде осы қабілетке қол жеткізудің шарты тілді оқыту процесіне интеграцияланған тәсілдерді енгізу қажеттілігі (пәндік мазмұн мен тілдік материалды интеграциялау) болып табылады. Дағдылар осылай көрінеді: тыңдау – бұл тілді үйрену үшін өте маңызды қалыпты кіріс әрекеті; мазмұнды материалды қолдана отырып оқу-негізгі кіріс көзі; ауызекі сөйлеу еркін сөйлеуге бағытталған. Дәлдік бағынышты ретінде қарастырылады; жазу-бұл грамматика өңделетін бірқатар лексикалық әрекеттер. Шын мәнінде, тыңдау қабілеті-бұл оқушылар сабақта дамытуы керек маңызды дағдылардың бірі. Оның бірнеше түрі ескеріледі. Ақпаратты тыңдау үш режимде жүреді: біріншіден, мәтінді мүмкіндігінше түсінуге тырысу үшін тыңдай аламыз. Бұл дәріске немесе экспериментті түсіндіруге қатысты. Екіншіден – шоғырлануды күшейту үшін кілт сөздерді тыңдай аламыз. Бұл ақпаратты кестеге беру үшін ғылыми әдістерді немесе зерттеу нәтижелерін тыңдағанда орын алады. Үшіншіден – мониторинг режимінде тыңдай аламыз, мысалы, спорт туралы жаңалық, апат туралы және тағы басқалар бар. Біз мұны назарымызды аударатын нәрсені естігенше жасай аламыз, содан кейін неғұрлым қарқынды режимге ауысамыз.
2 лайка
Білім беру шеңберінде осы қабілетке қол жеткізудің шарты тілді оқыту процесіне интеграцияланған тәсілдерді енгізу қажеттілігі (пәндік мазмұн мен тілдік материалды интеграциялау) болып табылады.