|
Описание категории «Информатика»
|
|
0
|
140
|
28.05.2024
|
|
Сабақ үдерісінде заманауи платформалардың тиімділігін арттыру
|
|
0
|
109
|
28.04.2025
|
|
Геймификация әдісі.Ойын арқылы оқушыны сабаққа ынталандыру
|
|
0
|
171
|
28.04.2025
|
|
Сабақ үдерісінде заманауи платформалардың тиімділігі
|
|
0
|
116
|
28.04.2025
|
|
2d Oйын қүру 9 сынып
|
|
0
|
105
|
28.04.2025
|
|
Графикалық редактормен жұмыс жасау мүмкіндіктері
|
|
0
|
162
|
29.08.2024
|
|
Excel мүмкіндіктерін практикада қолдану
|
|
0
|
249
|
29.08.2024
|
|
Бастауыш сыныпта ақпараттық техналогияларды тиімді әдіс-тәсілдер арқылы пайдалану
|
|
0
|
279
|
29.08.2024
|
|
Құрылымдық дизайн: ғимараттар, бөлмелер және басқада архитектуралық элеметтерді жобалау
|
|
0
|
162
|
29.08.2024
|
|
Мектеп физика курсын оқытуда білім беру робототехникасын қолдану мүмкіндіктері
|
|
0
|
186
|
29.08.2024
|
|
Информатикасабағында қолданылатын платформалар
|
|
0
|
260
|
29.08.2024
|
|
Python да pygame мүмкіндіктері
|
|
0
|
238
|
29.08.2024
|
|
Цифрлық ресурстарды сабақта тиімді пайдалану
|
|
0
|
218
|
29.08.2024
|
|
Білім берудегі мобильді технологияларды пайдаланудың мотивациялық аспектілері
|
|
0
|
196
|
29.08.2024
|
|
Excel-де формулалар мен функцияларды қолдану
|
|
0
|
203
|
29.08.2024
|
|
Сызықтық алгоритмді Python бағдарламалау тілінде оқытудың әдістемесі мен тәжірибесі
|
|
0
|
303
|
29.08.2024
|
|
Использование приложении goformative в обучении языку программирование Python
|
|
0
|
151
|
28.06.2024
|
|
Как эффективно применять игровые технологии на уроке цифровой грамотности
|
|
0
|
138
|
28.06.2024
|
|
Как эффективно осуществлять дифференциальное обучение на уроке
|
|
0
|
124
|
28.06.2024
|
|
Как эффективно повысить познавательную активность в 4 классе на уроке по Цифровой грамотности с помощью приложении Educaplay, Animaker
|
|
0
|
120
|
28.06.2024
|
|
Как эффективно использовать игровые методики для улучшения обучения информатике в 5 классах
|
|
0
|
184
|
28.06.2024
|
|
"Использование ИИ для повышения качества обучения на уроках по программированию Phyton"
|
|
0
|
143
|
28.06.2024
|
|
Как эффективно повысить мотивацию к предмету Информатика через использование интерактивных технологий учащихся 5 класса
|
|
0
|
181
|
28.06.2024
|
|
Как эффективно организовать процесс повторения по разделу программирования в 7 классе через платформы LearningApps и Wordwall
|
|
0
|
182
|
28.06.2024
|
|
« Как эффективно развивать мотивацию к обучению у обучаемого на дому »
|
|
0
|
115
|
28.06.2024
|
|
Как эффективно осуществлять дифференциальное обучение на уроке цифровой грамотности в 2 классе
|
|
0
|
102
|
28.06.2024
|
|
Как эффективно повысить успеваемость детей с ООП на уроках информатики в 8 классе
|
|
0
|
151
|
28.06.2024
|
|
Как эффективно повысить познавательную активность учеников 6 «Б», с использованием образовательных квестов с QR кодами
|
|
0
|
137
|
28.06.2024
|
|
Как эффективно применять игровые технологии на уроке Цифровая грамотность
|
|
0
|
187
|
28.06.2024
|
|
Как заинтересовать учеников програмировать
|
|
0
|
137
|
28.06.2024
|