Описание категории «SMART-обучение»
|
|
3
|
247
|
17.10.2024
|
Проектная деятельность в учебном предмете «Информатика»
|
|
2
|
12
|
17.09.2025
|
SMART оқыту: деректерді жинау және талдау
|
|
0
|
84
|
21.04.2025
|
SMART оқыту- деректерді жинау және талдау
|
|
0
|
102
|
17.04.2025
|
Smart оқыту және талдау
|
|
0
|
96
|
17.04.2025
|
Smart оқытуда бағалаудың жаңа әдістері
|
|
0
|
103
|
17.04.2025
|
Smart -оқыту.Оқыту процесін ұйымдастырудың негізгі қағидаттары
|
|
1
|
269
|
17.04.2025
|
SMART сыныптағы деректерді талдау: оқу деректерін жинау және талдау. Білім беру стратегияларын түзету барысында деректерді пайдалану
|
|
0
|
178
|
05.11.2024
|
Оқу-тәрбие процесін ұйымдастырудағы мұғалім қызметі психологиялық-педагогикалық негіздері
|
|
0
|
134
|
05.11.2024
|
Презентацияларды әзірлеу
|
|
1
|
174
|
05.11.2024
|
SMART сыныптағы деректерді талдау: оқу деректерін жинау және талдау және Білім беру стратегияларын түзету үшін деректерді пайдалану
|
|
0
|
159
|
30.10.2024
|
SMART-оқыту негіздері. SMART-технологияларды қолдану арқылы білім берудің тарихы мен эволюциясы. SMART-оқытудағы негізгі терминдермен ұғымдар
|
|
0
|
140
|
30.10.2024
|
Оқу-тәрбие процесін ұйымдастырудағы мұғалім қызметінің психологиялық-педагогикалыққ негіздері
|
|
0
|
98
|
30.10.2024
|
SMART оқыту әдістемелері
|
|
0
|
156
|
30.10.2024
|
SMART сыныптағы деректерді талдау: оқу деректерін жинау және талдау. Білім беру стратегияларын түзету үшін деректерді қолдану
|
|
0
|
144
|
30.10.2024
|
Бағалаудың жаңа әдістері, кері байланыс. SMART оқыту жағдайында үлгерімді бағалаудың тиімді әдістері. Сапалы кері байланыс және оқушыларды ынталандыру
|
|
0
|
149
|
30.10.2024
|
Бағалаудың жаңа әдістері және кері байланыс. SMART оқыту жағдайында үлгерімді бағалаудың тиімді әдістері. Сапалы кері байланыс, сондай-ақ оқушыларды ынталандыру
|
|
0
|
66
|
30.10.2024
|
Оқу процесін ұйымдастырудағы мұғалім қызметінің психологиялық-педагогикалық негіздері
|
|
0
|
191
|
30.10.2024
|
Интерактивті оқыту әдістері. Интерактивті тақта мен қосымшаларды пайдалану. Білім берудегі виртуалды шындық толықтырылған шындық
|
|
0
|
453
|
30.10.2024
|
Оқу-тәрбие процесін ұйымдастырудағы мұғалім қызметінің педагогикалық негіздері
|
|
0
|
109
|
30.10.2024
|
SMART сыныптағы мұғалімнің рөлі. Мұғалім рөлінің өзгеруі: тәлімгер, фасилитатор, зерттеуші. SMART оқыту жағдайында сыныпты басқару
|
|
0
|
161
|
30.10.2024
|
Диагностикалық тестілеу
|
|
0
|
205
|
30.10.2024
|
Бағалаудың жаңа әдістері және кері байланыс. SMART оқыту жағдайында үлгерімді бағалаудың тиімді әдістері және де оқушыларды ынталандыру
|
|
0
|
142
|
30.10.2024
|
Интерактивті оқыту әдістері. Интерактивті тақта мен қосымшаларды пайдалану. Білім берудегі виртуалды шындық пен толықтырылған шындық
|
|
0
|
239
|
30.10.2024
|
Педагогтің нормативтік құқықтық негіздері
|
|
0
|
129
|
30.10.2024
|
SMART-технологияларды қолдану арқылы білім берудің тарихы мен эволюциясы. SMART-оқытудағы негізгі терминдер мен ұғымдар
|
|
0
|
273
|
30.10.2024
|
Бағалаудың жаңа әдістері және кері байланыс. SMART оқыту жағдайында үлгерімді бағалаудың тиімді әдістері. Сапалы кері байланыс
|
|
0
|
180
|
30.10.2024
|
SMART-оқыту: оқу процесін ұйымдастырудың қағидалары
|
|
1
|
205
|
23.10.2024
|
Смарт оқыту - оқу процесінің негізгі қағидаты
|
|
0
|
160
|
22.10.2024
|
SMART сыныптағы деректерді талдау: оқу деректерін жинау, талдау. Білім беру стратегияларын түзету үшін деректерді пайдалану
|
|
0
|
174
|
21.10.2024
|