Описание категории «Рефлективное мышление»
|
|
0
|
47
|
28.05.2024
|
Тыңдаушы 3 немесе 4-модулдегі тақырыпттар аясында үйренгені бойынша рефлективті ойлау дағдысын суммативті қорытынды бағалау процесі
|
|
0
|
11
|
13.09.2024
|
Курс тыңдаушыларының халықаралық бағдарлама бойынша жаратылыстану ғылымдары бағытының үлгі тапсырмаларын пайдалана отырып, сындарлы кері байланыс қағидатын қолдану арқылы тапсырмалар құрастыру. Суммативті бағалау рефлексия жасау бойынша таныстырылым-та
|
|
0
|
15
|
13.09.2024
|
ҚР-сы білім беруді дамытудың 2023 – 2029 жылдарға арналған тұжырымдамасының PISA бойынша мақсат мүдделері
|
|
0
|
15
|
13.09.2024
|
Жаратылыстану ғылымдары пәндерінде ІӘЗ қолдану және PISA тапсырмаларын құрастыру
|
|
0
|
15
|
13.09.2024
|
Курс тақырыбы бойынша Lesson Study
|
|
0
|
16
|
13.09.2024
|
Жаратылыстану ғылымдары білім мазмұны оны жүзеге асырудың маңызыдылығы
|
|
0
|
14
|
11.09.2024
|
Қоршаған орта және «Антропоцен дәуірінде әрекет ету қабілетінің» құзыреттері мен функционалдық сауаттылықты қалыптастыру жолдары
|
|
0
|
11
|
11.09.2024
|
Рефлективті білім беру
|
|
0
|
12
|
11.09.2024
|
Презентация құру аспаптары мен ережелері (тиімді презентация құрудың 7 кезеңін үйрену) және оқу процесін ұйымдастыруда қажет қосымшаларға шолу, онлайн тақтасы құралдарын қолдану. Табысты педагогтың цифрлық дағдылары. Педагогтың цифрлық құзыреттілігінің
|
|
0
|
10
|
11.09.2024
|
Жаратылыстану ғылымдары мен экологиялық білімге қатысты сұрақтар мен мәселелерді көтеретін нақты контекстердегі құзіреттер мен білімді бағалау
|
|
0
|
17
|
11.09.2024
|
ҚР-сы Үкіметінің статистикалық мәліметтерін халықаралық PISA мақсаттарымен салыстыра отырып танысу
|
|
0
|
13
|
11.09.2024
|
Жаратылыстану ғылымдары пәндері бойынша жеке, жұпта немесе топта функционалдық сауттылықты арттыру, рефлективті ойлау тәжірибелік зерттеу қабілеттерін арттыру әрекеттерін сындарлы кері байланыс қағидаттары арқылы жүзеге асыру
|
|
0
|
14
|
11.09.2024
|
Жаратылыстану ғылымдары бойынша құзыреттерді қалыптастыру әдіс-тәсілдері мен цифрлық дағдыларды үйрену жолдары
|
|
0
|
20
|
11.09.2024
|
Инклюзивті білім берудің әдіснамалық аспектілері: инклюзивті саясат, инклюзивті мәдениет, инклюзивті практика
|
|
0
|
16
|
11.09.2024
|
Рефлективті білім беру, бағалау дағдылары мен құзіреттерін (жоспарлау, баға қою, сапа көрсеткіштері) арттыру
|
|
0
|
25
|
11.09.2024
|
Электрондық презентацияларды қолданудың 3 басты артықшылығы
|
|
0
|
24
|
29.08.2024
|
Тиімді презентация
|
|
0
|
21
|
29.08.2024
|
Жаратылыстану ғылымдары бойынша өзімдікі ұстанымдарды қалыптастырудың жолдары
|
|
0
|
25
|
29.08.2024
|
Рефлективті ойлау дағдысы
|
|
0
|
34
|
29.08.2024
|
PISA-2025 Жаратылыстану ғылымдары туралы білім мазмұны, оны жүзеге асырудың маңыздылғы
|
|
1
|
32
|
29.08.2024
|
Жаратылыстану ғылымдары бойынша құзіреттерді қалыптастыру әдіс-тәсілдері мен цифрлық дағдыларды үйренудің жолдары
|
|
0
|
24
|
29.08.2024
|
Қоршаған орта және «Антропоцен дәуірінде әрекет ету қабілетінің» құзыреттері мен функционалдық сауттылықты қалыптастыру
|
|
0
|
26
|
29.08.2024
|
Білім алушылардың жаратылыстану ғылымдары бойынша рефлективті ойлау дағдыларын қалыптастыру
|
|
0
|
26
|
29.08.2024
|
Функционалдық сауаттылықты қалыптастыру
|
|
0
|
27
|
29.08.2024
|
PISA-2025 Қоршаған орта және «Антропоцен дәуірінде әрекет ету қабілетінің» құзыреттері мен функционалдық сауттылықты қалыптастыру
|
|
0
|
29
|
29.08.2024
|
Жаратылыстану ғылымдарындағы экологиялық проблемаларды шешу
|
|
0
|
17
|
29.08.2024
|
Жаратылыстану гылымдары бойынша озиндик устанымдарды калыптастырудын жолдары
|
|
0
|
14
|
29.08.2024
|
Халықаралық бағдарламаның ақпараттық және жаратылыстану нәтижелерін анықтайтын факторлардың рефлективті ойлауды дамытуға әсері
|
|
0
|
26
|
29.08.2024
|
Презентация құру аспаптары мен ережелері және оқу процесін ұйымдастыруда қажет қосымшаларға шолу, онлайн тақтасы құралдарын қолдану
|
|
0
|
15
|
29.08.2024
|